Saturday 17 September 2011

Model Baru Sony Ericsson Xperia Arc S Didedahkan Kepada Umum

Kepada penggila2 phone brand SE (Sony Ericsson), ini adalah berita baik (baik ke?) untuk korang!..Yaaaa, pihak SE telah melancarkan model terbaru mereka iaitu Xpreria Arc S, variance terbaru dari keluarga Xperia yg sangat-sangat kool dan masyuk utk korang miliki.

Model terbaru ini telah dilaunching semasa sidang media di IFA Berlin iaitu pameran perdagangan terbesar dunia utk kelengkapan rumah dan barang elektronik pengguna baru-baru ini. Yg menariknya, model ini menggunakan cip pemprosesan yg dipertingkatkan kpd 1.4GHz dan teknologi Sony 3D sweeep panorama.

Model ini turut menampilkan kamera yg yg 25% lbh pantas semasa digunakan dan semasa pertukaran media serta 20% lbh laju pelayaran web berbanding model sebelumnya.

















Menurut big boss hab Sony Ericsson bagi Malaysia dan Singapura Peter Ang, "Xperia Arc S adalah yg terpantas dan paling menghiburkan setakat ini dan jelas menunjukkan bagaimana keluarga Xperia menawarkan pengalaman telefon pintar terbaik yang membawa bersama-sama dunia Android dan Sony". 


 3D sweep panorama imej boleh ditangkap oleh korang dan korang kendiannya blehlah menontonnya melalui sambunga telefon korang 2 ke 3D TV menggunakan kabel HDMI. Korang tak perlu risau sebab phone nih ada skrin 4.2" Reality Display dan dikuasakan dengan Mobile BRAVIA Engine, kamera berkuasa 8.1 dengan rakaman video HD serta Exmor R yakni sensor imej bergerak yg automatik akan meningkatkan kualiti gambar even kurang cahaya. Ianya adalah phine yg sangat berbaloi-baloi untuk dimiliki, gerenti tak nyesal.Ngehngehngeh...




































kredit kepada:
http://discovr.smashpop.net

Untuk lebih lanjut: http://www.sonyericsson.com

No comments:

Post a Comment